Translate

tisdag 9 augusti 2022

Vilka fantastiska dagar vi haft

Fredag drog vi iväg mot Tångahed för att delta i årets rasspecial. Vädret var mulet och regnet hängde i luften. 

När vi kom fram kom solen och vi började samlas för att fika. Helle som äger Cozy hade bakat en fantastisk kaka
Som vi smaskade I oss! Lilla Essa kom på besök och nu var det 3 valpar från vår senaste kull som sprang runt och lekte 
Och givetvis var Moa lekledare det är ju "hennes" valpar 😉😉🤣 det var underbart att se de små igen. Sedan var det KM I rally och duktiga Helle med Cozy blev 1a I avancerad klass BRAVO VILKEN  team de är 💙❤ 
Cozys will to please är en av anledningarna till att jag valde honom som hane till min senaste kull. 

Efter rallytävlingen hämtade vi pizza till hela gänget och vi samlades på gräset mellan barackerna och hade picknick med god dryck och pizza. Såååå himla mysigt 
Sedan var det dags att gå och lägga oss för nästa dag skulle det bli utställning för hela slanten!! 137 hundar var anmälda och jag hade 5 hundar som jag hade lovat visa 🙈🙈 med hjälp från Elin!! Pyyy det blir en lååång dag!!! 

Nu ska jag äta återkommer med resten av berättelsen när jag får en lucka!! Är fortfarande ganska mör efter en intensiv helg....men jag är mör och har samtidigt ett leende på läpparna VILKEN underbar start vi fick!! Fortsättning följer 😉

Kram kram! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...