Translate

onsdag 3 augusti 2022

Träning och planering

Det märks att tiden inte räcker till och bara susar förbi....nu är det augusti och denna månads hundaktiviter är många men det ska bli sååå himla kul att för allvar kicka igång. Det blir många vänner som ska besökas och det blir en hel del mil vi ska rulla i in och utland MEN så kul vi kommer att få - jag känner det på mig!! De senaste dagarna har det varit en hel del agility på programmet och ikväll blev det utställningsträning för Enzo och Moa de 2 är några riktiga energiknippen. 

Imorgon efter jobbet ska bilen städas och packas för på fredag drar vi till Vårgårda får årets rasspecial I Sverige - vi blir en hel del hundar från mig vilket är RIKTIGT kul...

Fredag eftermiddag bjuder Helle som har Cozy på kaka och framåt kvällen bjuder jag på pizza till hela By Frost gänget! Ska bli superkul att träffa alla 🥰 

Längtar som en galning efter att komma iväg och träffa alla Schapendoesfreaks 😉 det har varit en MYCKET varm dag idag och imorgon ska det bli varmt igen 😮‍💨 hoppas att temperaturen går ner fredag och likaså i helgen!! Det är nästan olidligt detta!! 

Ha e  härlig kväll just nu sitter jag ute och lyssnar på sysorna och pustar ut efter en MYCKET MYCKET intensiv dag på jobbet!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...