Translate

måndag 15 augusti 2022

Förtsättning på rasspecialen 2022

Tältat var uppsatt och redo för lördagens rasspecial....och vi blev ett härligt gäng från By Frost alla var taggade och lite nervösa inför dagens utmaning! Jag var mest fokuserat på hur jag skulle hinner med alla i gänget och alla hundar jag skulle visa. Men vi hjälptes åt och då gick allt som en dans.....fast det var lite stressigt imellanåt 🤪
By Frost gänget gjorde utmärkt ifrån sig alla hundar fick Excellent några fick även ck och klapp fina fina placeringar ....jag var stolt som en tupp. By Frost blev bästa uppfödargrupp vilket jag är mycket stolt över!! Glada och nöjda åt vi middag tillsammans med alla andra som var på plats 
Men först blev det en runda i skogen så att de fyrbenta kunde sträcka på benen.
 
Söndag blev 2 hanar Enzo och Olsson avelsbedömda och även det gick superfint och sedan blev det agility för hela slanten  5 By Frost hundar deltog 💪💪 vissa klapp placeringar även i denna grenen andra hade svinkul och testade på något "nytt" ....jätteroligt hade vi!! 
Vi avslutade dagen med att fika ihop innan alla som var kvar drog hemåt! Även jag testade ett tunnelrace med Moa hon var totalt "galen" men vad gör det?? Min skade fot gav mig dock en vink om att det var dags att tagga ner ......jag viste ju att vi bara skulle hem och sedan tagga igång igen för nästa stora utmaning, en resa till Bornholm skulle inledas på torsdagen så lugn och fin 🤣🤣

Här kommer lite bilder från utställningsplatsen! 
4 månaders valparna ❤💙
Underbart att träffa alla By Frostisar och alla andra vänner som fanns på plats och härligt att även följa Luca och Bobs valpar som även de visade framtassarna GRATTIS till er! 

Jag var MEGA stolt och trött efter en intensiv men underbar helg! 

Ha nu en skön dag i värmen...nästa inlägg kommer att handla om den gångna helgens tävlingar på Bornholm....Här kommer en "liten" teaser 😉 😍

Vi ses!! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

PÅSK 2024 och roadtrip

Årets första tripp med husbilen 🥰 GLAD PÅSK alla därute!  Kram på er 🥰🐣🐣