Translate

måndag 27 december 2021

God fortsättning

Samnatha gick med oss runt granen...tur för henne att hon nästan är döv 😉😉 vår sång är inget att skryta om 🙉🙉
En härlig jul med familjen är över! Som tur är höll vi oss alla friska och kunde fira tillsammans. Det kändes helt fantastiskt och så behövligt att vi kunde vara samlade. 
Det är kallt ute och vägarna är blanka av is - efter jobbet tassade försiktigt iväg till Danmark och det gick fint. 
Det var skönt att se Bobs glädje när hans såg tjejerna igen! Dock hade jag ett extra öga på honom och Saga 😉 men det gick fint han är klok och vet när det är läge att flirta 😉😉🤣 
Juldagen efter en härlig jullunch drog vi hem igen och igår slappade vi och i vanlig ordning började jag plocka undan julen. Jag är väldigt osvensk när det gäller den biten, men jag står helt enkelt inte ut!! 

Igår fick Moa leka lite med syster Molly, annars så gick allt på halvfart. Idag väntar jobbet och nedräkningen för året 2021 har börjat. Tror att jag ska göra en summering och ta tag i min hemsida där flera sidor behöver en uppdatering. 
Ha det gott och se upp det är fortfarande superhalt ute.  

Kram kram!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

PÅSK 2024 och roadtrip

Årets första tripp med husbilen 🥰 GLAD PÅSK alla därute!  Kram på er 🥰🐣🐣