Translate

tisdag 21 december 2021

Nu är det jul igen och nu är det jul igen!!!

Det är full rulle på jobbet. Inredningsprojekt som ska startas och några som ska avslutas för inflyttning innan jul!!! Det känns att man lever 🤣🤣🤣 

Det är en härlig känsla i affären nu är vi återställda efter allt tråkigt och som vanligt så dra vi i en extra växla för våra kunder💪💪vårt parfymeri och inredningsföremål är i hög kurs vilket är sååå roligt. 
Elin har kommit hem från Umeå studierna tar jälvklart mycket av hennes tid men som tur är hinner hon hjälpa mig med hundarna och tjejerna är så lyckliga att hon är hemma hela dagarna. 
Vädret är fördelaktigt för nästan all utomhus aktivitet, men vi saknar att vallningen som är en hundsportsgren som vi alla tycker mycket om. Vi får ta igen det lite senare. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge 😉 

Just nu dryssar det lite snöflingor från himlen och minusgraderna är tillbaka, men vi är "heta" här och jag börjar fundera på vad Saga och Mr X önskar sig i julklapp 😉🤣🤣 vi får se! 

Idag gjorde jag alla inköp inför julens umgänge med familjen - ska bli härligt att umgås med familj och vänner när det är dags för julafton. 

Vårens svanungar bryr sig inte om jul eller julstress de bara driver bredvid varandra över sjön och njuter I den kalla svaga vinden. Det är så rofylld att stå där och betrakta dem paddla iväg sida vid sida. Deras närvaro har blivit som ett tecken......för mig är tecknet glasklart 🤣🤣 jag vet att jag är kryptisk men inom kort ska det klarna även för er 😊

Ha en härlig kväll - vi ses! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...