Translate

lördag 7 augusti 2021

Helg och lugnet

Nu laddar vi alla batterierna. Moa går från klarhet till klarhet (så mycket det får med en valp på 10 veckor 😉). Superduktig på inkallning och lätt att bryta när hon leker med de andra. Hon kommer på ett skott när jag vill att hon ska släppa fokus på annat och komma till mig - och DET gör hon lätt som en plätt! 
Har träffats Enzo i veckan och det var härligt vi tränade lite då hans nästa utmaning står för dörren. Så underbart trevlig och rolig han är 💙 Marie-Luise gör ett kanonjobb med honom. Nästa vecka blir det en sväng till brukshundklubben med mera träning idag har han fått prova på kantarellsök. Husse behöver lite hjälp 😉😉🤣🤣
3 generationer i soffan ute ❤❤❤ Moa, Donna och Troja det känns helt overkligt att vinär där nu...men så är det och det känns underbart. 
Vi går våra små promenader men många pauser och ibland bär jag Moa så att hon får ladda batterierna och det fungerar kanon. Hon är duktig på att visa att hon är trött och behöver en mikropaus. 

Just nu sitter jag ute och tittar på blixtarna som drar över himmelen och njuter av tystnaden. Donna och Moa leker och jag bara andas!! Regnet kommer nog snart!! 
Hoppas ni har en lika trevlig kväll som jag har! 
Blomsterprakt från vår lunchrunda 🥰 
Kram kram vi ses och hörs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...