Translate

lördag 27 februari 2021

Sol, lite vind och vallning

Underbart väder och underbara hundar Troja, Donna och Troja fick jobba idag. Det var en riktigt bra dag för tjejerna i vallhagen. Alla 3 har massor att jobba på men idag gjorde alla framsteg. 
Jag lär mig nya saker varje gång jag tränar...saker om mig själv och hur mina hundar ska jobbas med. Men idag klickade det för oss alla och trots att jag blev reelt svettig då jag hade för mycket kläder på mig och att jag fick jobba hårt med alla 3 och blev lite trött i huvudet så log jag hela vägen hem. 
Hemma igen fick jag konstatera att det nog är dags att ta av sig raggsockorna innan middagen som bestod I dansk fläskestek, som de säger julen vara ända till påska 🤣🤣nu får sockorna nog ta vintervila 😉

Natti natt imorgon blir det kurs i friskvård för hundar (såklart 😉😉🤣🤣) 

Känner mig nöjd, mätt, trött och förväntansfull - tack för bilderna och den trevliga dagen Anna och Anders 😊 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...