Translate

torsdag 4 mars 2021

Troja 8 år

Igår fyllde Troja 8 år GRATTIS min fina tjej, älskar dig otroligt mycket. En dag ska jag skriva en bok (tror jag) om allt vi fått uppleva tillsammans...jag tror faktiskt att jag kan fylla en bok med allt vi gjort och fått uppleva. 

I söndags var jag på utbildning i friskvård för hund hos Camillas Rehab. Det var en spännande dag med teori och praktik. Jag fick massor av ny lärdom och känner mig bättre förberedd på att kunna svara på frågor, samt att se vad jag själv kan förbättra. Alltid kul att lära sig något nytt! 
Här visar Camilla hur vi kan känna igenom en hund. Donna, Troja och Saga fick också testa på att vara med, stå på balansbollar mm härlig dag helt enkelt 😊

Idag är jag ledig och dagen är fram till nu fylld med förberedelser inför kommande parning och de vardagliga sysslorna. Handlat, städat, rastat, tankat bilen och nu efter en kopp kaffe i solen hann jag skriva lite. 
Tjejerna fick en näve godis som de fick leta upp medans jag drak mitt kaffe. Imorgon blir det jobb och sedan vallning lördag ska bli riktigt kul! 

Ha en härlig torsdag! 

Kram på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...