Translate

söndag 8 november 2020

Hej världen 👀

Världen är så stor så stor! 
Nu börjar de små ögonen att titta fram och jag älskar denna perioden i valpen liv. Det är nu vi för allvar får kontakt. Innan har det varit genom beröring och doft. Nu träder ännu en dimension fram och världen blir nu STOR för de små och i takt med att synen klarnar ökas de smås värld. 

Annars har vi fixat i trädgården. Alla trädgårdsmöbler är körd in för vintern. Alla krukor har fått sina vinterplatser (lite fixande återstår). Trädäcket är städat och gräsmattan krattat. Sköönt att ha detta gjort. 

Dagen idag bjöd på strålande sol och vi har njutit och har laddat d-vitamin vilket var behövligt. 

Saga intog hennes favorit plats på trädäcket och njöt av lite ledighet från de små. 
min fika intogs här 😊


Och traditionen trogen firade vi farsdag med frukost på sängen till Anders. 
Nöjda med dagen. Det råder nu lugn och ro och åter sitter jag vid valplådan och studerar de små..benen testas nu i bästa vinglig stil 🤣🤣

Ska fixa med kvällsmaten nu så jag får väl slita mig nu😉

Ha en skön kväll!

PS: Samantha är fortsatt stabil och vi håller fortsatt tummarna för att vi kan trappa ner för medicineringen i slutet av den kommande veckan 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

2024 första vårmånad

Mars 2024 de 5 glada tjejerna njuter av att ljuset kommit tillbaka och vissa dagar har vi kunnat sitta i trädgården och fikat.  ...