Translate

fredag 29 juli 2022

Jobb jobb jobb och nu äntligen helg

Efter en låååång och intensiv dag/vecka med MASSOR att göra är det skönt att ta en långrunda i skogen med tjejerna. Jag går där och filosoferar, reflekterar och sorterar. Jag landar liksom i mig själv och när jag betraktar flickorna busa och nyfiket upptäcka skogens alla dofter då infinner lugnet sig och bonus är när fokuset landar på marken och jag hittar kantareller. Vi gick i 1,5 timme 
och hade kunnat fortsätta lite till 😊 


väl hemma blev det kvällsmat till de lurviga och mig och sedan vattna alla krukor i trädgården. Nu har vi landat och har lite fredagsfeeling. Denna helgen ska vara lugn. Lite träning för tjejerna del inför alla aktiviteter som väntar nu i augusti. Det ska bli underbart att flytta fokus till mitt fritidsintresse. Nästa fredag då är vi i Vårgårda på årets svenska rasspecial för schapendoes. Det ska bli underbart att träffa alla valpköpare/vänner och vänner iövrigt och att nörda ner sig full time några dagar 🤣🤣 

Trevlig helg!! 

Kram kram 

PS Lite bilder från trädgården 🥰




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...