Translate

lördag 11 juni 2022

Första vecka utan valparna och det är såååå tomt!!

De sista har flyttat och sedan började jag med att ställa iordning hemmet efter nästan 9,5 veckor med valpar I huset. Sällan har vi kännt en tomhet som denna!! Saga och Moa vaknade och sprang till köket den första morgonen efter att sista valpen flyttat. Det gjorde lite ont i hjärtat att se Saga tänka ok idag är de borta. Men jag vet också att hon glad för att hon fått hennes liv tillbaka - snart ska det vallas 🥰🥰. Moa som varit helt underbar med valparna tyckte att tanterna i huset var lite tråkiga. Men nu börjar alla hitta deras platser och tycker nog att det är okay med oss och deras hundkompisar/familj. 
Donna tycker det är skönt att alla har lämnat nu får hon ha hennes valp för sig själv 😉❤ nu på morgonen drog vi en sväng till Revinge för att göra av med lite överskottsenergi och för att bara sitta i gräset och njuta av tystnaden. JISSES var de hade fart under pedalerna 🤣🤣 jag satt med kameran i högsta hugg och tog några fantastiska bilder .....men upptäckte att jag inte hade något minneskort i 🙈🙈🙈 så det fick bli lite mobilbilder. 
Vi önskar alla nya härliga familjer varmt välkomna i By Frost familjen och STORT LYCKA TILL med de 12 godingarna 💙💙💙💙💙💙❤❤❤❤❤❤ - tack för alla rapporter och frågor keep them comming ni vet att jag alltid finns för era hundar 🥰 

Ha en trevlig helg och njut av de ljusa kvällarna 
Det gör vi 🥰






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...