Translate

måndag 29 november 2021

1 advent 2021

Då var det plötsligt 1 advent 🙉 jösses va tiden går fort!! 
Tiden går så vansinnigt fort....Moa har hunnit bli hela 6 månader - kan inte ta in att vi haft henne så länge. 

Denna lilla energiska glad spralliga arbetsmaskin ....det går inte en dag utan att hon orsakar ett gott skratt!! Och det gäller även har hon kommer springade och "berättar" att biabädden nyss exploderade eller att leksaken bara gav upp och sprack 🙈🙈🤣🤣 - ingen kan se så oskyldig ut som Moa 
Vi går spännande tider tillmötes Saga förbereder sig i hennes egen takt, Donna blundar för dotterns bus, Troja har världens bry med att vara bästa lekmormor till Moa och Samantha hänger med i hennes takt lite glömsk och stel men hon vill hänga med oss och då får vi anpassa oss efter hennes takt och ork. 

Äntligen är julskyltningen på jobbet färdigställt och det kändes som en stort lättnad att vi against all odds fick allt i ordning. 
Mina inredningsprojekt duggar tätt och nu ska jag koncentrera mig om dem och färdigställa de som ska bli färdiga innan jul. 
Nu är hemmet pyntat och idag ska jag fixa med lite allt möjligt så att jag skapar tid till en resa (pandemisäkert - såklart - ja, jag har nästan fått rutin på detta, tråkigt nog) och nya utmaningar ..det finns inget så härligt som väntanstider. Det blir alltid ett pirr i magen och nu är det bara att hålla tummarna för att pirret lägger sig och bytts till kärlek till det som förhoppningsvis ska komma 🤞

Ha en härlig 1 advent ta hand om er ❤ 

Kram kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...