Translate

måndag 16 augusti 2021

wiiihooo Champions

Duktiga tjejer som tävlat på Bornholm i 2 dagar. Minstingen har precis börjat hennes första löp men oavsett så jobbar denna lilla ettermyran på och blev idag Junior Champion By Frost Lucky Lusso ❤❤❤ och By Frost Amarena blev även hon Champion dansk Champion mot alla odds med tanke på pandemin....
GISSA om jag är STOLT?? Dessa unga hundar gör att mitt hjärta svämmar över och när jag idag tränade båda dessa tjejer mammor och deras mormor i agility då brister det lite inom mig ....JAG ÄR SÅÅÅÅÅÄ HIMLA GLAD och STOLT Brains, Love and Beauty på fyra ben det är MIN grej!! Nu blir det en del tävlingar framöver...vi ses på banorna 😉😊 ÄNTLIGEN kan vi jobba med det som vi älskar och inom kort är det dags för en date för Moa, hon ska träffa fåren ...hoppas att hon gillar dem 🤞🤞

Vi går nu och lägget oss med ett STORT leende på läpparna 😁 kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...