Translate

onsdag 28 juli 2021

Nu är det tyst i huset!

Nu har Harry flyttat till Vallentuna det känns så tomt i huset. Valparnas paviljong är nerpackat och lika så valparnas lek/sovrum är borta....plötligt känns allt så tomt. Hjärtat, hjärnan, enerigen och själen är dränerat - jag är så glad att Moa finns kvar ❤ men det är tyst VÄLDIGT tyst! 
Det är nu jag börjar bearbeta de senaste 9-10 veckorna. Jag börjar slappna av och tröttheten kommer ifatt mig. Trots att jag varit ledig från jobbet länge och trots att man kan ta en paus när de små sover så finns alltid det dåliga samvetet för de vuxna hundarna och allt annat man borde ha gjort. Men imorgon är en ny dag och då hinner jag med det vanliga livet och våra hundar. 
Det är en glädje och en fröjd att ha 3-dj generation i huset. Troja pysslar med Moa och till och med Samantha myser då hon går i samma takt och har samma ork som en 9 veckors valp. De 2 har sällskap på våra rundor ❤❤ Det mullrade intensivt på morgonrundan och det drog upp till oväder men det kom endast 20 droppar och sedan blev det VARMT och sol igen. STORT LYCKA TILL i livet Otiz - By Frost Don Juan, Harry - By Frost Don Quijote, Echo - By Frost Donatello, Bodhi - By Frost Don Van Dutch , Molly - By Frost Bella Donna, Diva - By Frost Blue Donna och vår Moa -By Frost Prima Donna 💙💙💙💙❤❤❤ det var en sann glädje och fröjd att ha er här 🥰 LYCKA TILL I LIVE 🥰

Kram imorgon väntar jobbet 
Sov gott 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...