Translate

tisdag 20 juli 2021

7 veckor plus 🙈

När man ska ha valpar går tiden så himla sakta. Jag längtar och samtidigt är det en anspänning som Ibland känns jobbig, då man hela tiden tänker på den blivande mamman och hoppas att hon ska komma väl genom förlossningen och att valparna ska få leva och vara friska. 
När de väl är här då väntar man hela tiden på att se valparnas utveckling. Varje dag händer det massor och varje eventuell avvikelse noteras och analyseras. Nu är vi i slutfasen inför att valparna ska flytta och då kommer alla dagar att gå i raketfart.

Det är massor som ska fixas med och samtidigt ska varje valp förberedas för livet utanför kenneln. Just idag ska jag fixa med valppaketet som varje valp får med sig och mitt häfte med information till mina By Frost valköpare ska uppdateras och skrivas klart. 

Vi har precis varit ute på en liten körtur och har njutit av soluppgången  

Just nu ligger valparna och sover. De har ätit, lekt i trädgården och åkt bil . Full rulle!! Nu ska jag äta lite frukost och fortsätta med mitt skrivarbete. 

Ha en härlig dag! 
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...