Translate

lördag 5 december 2020

Tid för reflektioner

Att reflektera skapar plats på "hårddisken"! 
Efter morgonens aktiviteter med valparna drog vi iväg. De vuxna hundarna och jag! 

Jag behövde reflektera och skapa ro. Det gör jag bäst i naturen med tjejerna. Det skapas plats för att sortera tankar och det ger syre till hjärnan och kraft i "musklerna" i kropp och knopp. 

Fylendalen bjöd på en blek decembersol, tystnad och skapade rymd i själen. Till er som inte tar in naturens gåvor - testa!! Jag blir fylld av energi och lugn samtidigt med att hundarna är såååå nöjda vilket gör mig lyckligare. 
Månen stod kvar på himlen. Och mörkret var på väg bort. 
lyssnade på när hästarna tuggade i sig deras frukost. 
hälsade på nyfikna kor. 
Njuter av att se hundarna. 
Ser solen bryta fram.
Naturens konstverk. 
Lyssnar på backens ljud! 
Ännu en dag är slut och imorgon väntar en ny dag med nya krafttag - tack för denna dagen och det den erbjöd mig och mina ❤
Titta en av valparna har fått mormors ljusa svans 🥰🥰🥰 

Sov gott 💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...