Translate

onsdag 2 december 2020

Nu är det klart!

Nu har jag beslutat vem som ska få valp från denna kullen - det var inte lätt då många var fina kandidater, men tyvärr kan man inte tillgodose allas önskemål och behov. 


Nu har de fått testa att ha halsband på och det var inte poppis 🙈 men efter ett tag så gick det bättre. 

5 veckor har de små hunnit bli. Jag fattar inte vart tiden tar vägen. De växer och är nu några riktiga busfrön. De leker intensivt med varandra och biter i det mesta. Tänderna står i kö i munnen för att komma fram så det kliar säkert som bara den. 

Idag har de varit ute en kort stund. Det var populärt. Saga var naturligtvis med dem och bjöd på en slurk och tryggheten var hela tiden nära tillhands. 

De är helt underbara de små banditerna. Dagen idag bjöd även på avmaskningsmedel och kloklippning. Och med tanke på deras framfart i trädgården är jag glad att jag redan valpsäkrat ute. De är inga blyga violer så det gäller att hålla ögonen på varje tass så jag har att göra 😉🤣


Ha det gött! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Nästa utmaning agilitytävling och uppvisning

Vilka härliga hundar vi har ❤️❤️❤️❤️❤️ fast denna gången var det endast Moa och Donna som tävlade. Troja har gått i pension, Sag...