Translate

fredag 18 december 2020

Helg och sista veckan med valparna

8 veckor går så fort när man är liten valp! 
Mamma Saga pysslar och passar hennes valpar....och visar dem alla trix i boken 😂😂 hon är en väldigt lekfull mamma som sköter det hon ska och leker med hennes barn❤ det är en fröjd att se de små jaga mamma och sedan henne rulla runt för att få fart på dem ❤❤❤ 

Sista veckan med de små är inledd och det börjar kännas som att de är redo för världen men lite har vi kvar att "träna". Kullen känns väldigt framåt och visar tydligt när de är redo för nya utmaningar. Imorgon blir det koppelpromenad och eventuellt ett litet besök på gårdsgatan "down town" Sjöbo. Hoppas bara att vi ska få uppehåll 🙏 

Känner i mitt hjärta hur efterlängtade de 8 är hos deres blivande familjer och det känns bra men det är som vanligt blandede känslor när de lämnar boet. Ni som känner mig vet hur blödig jag är 🙈 

Har fått flere uppmaningar på flera bilder så jag får väl "offra mig" imorgon blir det fotosession 😂😂😂

Trevlig helg kram och keep safe! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...