Translate

lördag 24 oktober 2020

Vecka 9 är påbörjad!

Lugna och förväntansfulla dagar! 

Vi samlar kraft och fokuserar på Saga och valparna som sparkar i magen. Frågade precis Anders om han ville känna men det fixade han inte. Hundarna är hans älskade småttingar och för en man är det kanske lite läskigt...jag vet inte? 

Vi går våra lugna promenader I den vackra höstskogen och det ger oss energi och en viss känsla av frihet. Förmiddagen bjöd på lätt regn men hundarna njöt av lugnet i skogen och tystnaden. Där vi gick hördes varenda droppe som landade på marken och på träden och på något vis kändes inte regnet. Jag älskar tystnaden...tystnad är en bristvara och för mig är det viktigt att bara vara utan ljud trots att jag är en "bubblig" person! 
Eftermiddagen intog vi lunch hos nanny Birgit och Bibbi och vi kunde delvis sitta ute delvis i uterummet. Sikken lyx!! 
Troja är så gullig med Saga. Det känns som att hon vet vad dottern ska gå genom och hon håller ett varket öga med henne - och Saga är helt okay och lugn trots uppvaktningen. 
Jag bara älskar tjejerna- ljuvligt och hjärtskärande att se dem tillsammans i lugn harmoni ❤❤ Donna och Sammy drog på långpromenad med husse.

Söndag snart och nu får vi se vad väntar! Än är det lugnt men det kan ändras snabbt!! 
Kram på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Nästa utmaning agilitytävling och uppvisning

Vilka härliga hundar vi har ❤️❤️❤️❤️❤️ fast denna gången var det endast Moa och Donna som tävlade. Troja har gått i pension, Sag...