Translate

tisdag 13 oktober 2020

Nu sparkar de små i magen

Fjärilar i magen eller??

Idag kände jag små rörelser i magen på Saga ...och det var inte fjärilar det är jag säker på. 

Det är en speciell känsla att äntligen få "känna" på de små. Nedräkningen har börjat och snart så väntar min semester och fritidsintresset kommer att ta all min tid och kraft. Men innan semestern ska 2 inredningsprojekt sparkas igång så att jag kan ägna min semester åt Saga och valparna.  

Donna följer Saga uppmärksamt och här myser de I soffan tillsammans nära nära. Jag ÄLSKAR dem så mycket! 
Nu ska vi ut i regnet. Sista kisserundan innan vi säger godnatt. 

Sov gott kram kram alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...