Translate

måndag 11 mars 2024

2024 första vårmånad

Mars 2024 de 5 glada tjejerna njuter av att ljuset kommit tillbaka och vissa dagar har vi kunnat sitta i trädgården och fikat. 
Det har även blivit fika i skogen efter en lång promenad (här inspekteras det ifall någon skulle ha lämnat kvar något ätbart på grillen) 
Alla leker och är lite vårystra 😂😂  det gäller att var på hugget när husse tar fram en god macka och kaffe till de 2-benta 😉 
Det känns som att vi och naturen börjar vakna ur vinterdvalan och årets tävlingssäsong har så smått dragit igång. Fast vi har mest satsar på agiltyplanen hela vintern Moa och jag börjar få ett gott samarbete och jag börjar få ihop armar och ben, nu är det "bara" konditionen som jag måste jobba med. Moa och Donna har tävlat blåbärstävling i Trelleborg och andra By Frost hundar har lika så tävlat agility och några har visat framtassarna på utställning. 
Senast blev By Frost Pole Position/Ziggy BIS valp i Danmark STORT GRATTIS till ägare och gulliga Ziggy. 

Själv planerar för fullt och det blir både agility och utställning framöver. Vi får se hur vi ska få ihop vårt tävlingsår.

Ha det fint - kram från mina ulliga och gulliga tjejer och mig 🥰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...