Translate

onsdag 2 augusti 2023

Överraskning och avmaskning

Denna låg i brevlådan idag ...tyckte det var lite konstigt att jag fick ett sms där det stod att jag fått en leverans var i brevlådan?? Vad kunde det vara och när jag öppnade paketet tittade denna mattan fram ...så himla glad jag blev! Har ingen aning om vem som skickat den till oss men du/ni ska veta att vi blev JÄTTEGLADA TACK 🥰
I dagarna var det dags för avmaskning usch och fyyy sa de små medans jag försökte förklara att detta är ett nödvändigt ont ...de hade INGEN förståelse för det 😉🤣🤣

Kennelnamnen på de små är nu klara....det blir som vanligt ett tema. De små ska åter spinna vidare på med mamma Ferrari's (kallas Saga) kennelnamn 😉 

Ha en fin dag 🥰


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Nästa utmaning agilitytävling och uppvisning

Vilka härliga hundar vi har ❤️❤️❤️❤️❤️ fast denna gången var det endast Moa och Donna som tävlade. Troja har gått i pension, Sag...