Translate

torsdag 13 april 2023

Dags för uppdatering

Läget och prestationerna från duktiga valpköpare och hundar fortsätter. Nu har 4 av de 12 från Saga och Cozys kull varit på  farten och flera väntar. Från alla håll  tränas det rally, agility hoopers, vallning, lydnad mm och det ställs ut det går ju fin fint.

Våren har äntligen anlänt Sjöbo men fortfarande är det minusgrader på nätterna och värmen försvinner snabbt när solen går ner. 

Vi har laddat batterierna och är redo för alla utmaningar som väntar och framförallt längtar vi till Saga och mitt nästa äventyr och jag vet att jag inte är ensam om att längta 😉 
Det är alltid pirrigt så håll tummarna 🤞🤞 

Annars har jag inte så mycket att berätta annat än att vi mår bra jobbar och står i mina projekt på jobbet är många och roliga. Just nu inreder jag ett gatuhus i Ystad och ett hus här i Sjöbo har fått ett reelt lyft. 

Hoppas att ni som vi har fått vårkänslor 

Ha det bäst 🥰 

Fortsättning följer 😉



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Nästa utmaning agilitytävling och uppvisning

Vilka härliga hundar vi har ❤️❤️❤️❤️❤️ fast denna gången var det endast Moa och Donna som tävlade. Troja har gått i pension, Sag...