Translate

fredag 2 september 2022

En resa till Holland

Natten mellan tisdag och onsdag drog vi iväg mot Holland 

Jag vet att det var lite crazy men herregud det gäller att leva och göra det man brinner för medans tid är! 

På plats i Holland vilade vi lite och sedan tog vi några promenader i naturen för att skaka av oss resedammet. 
På vägen ner stannade jag 3 gånger för att sova 15 minuter vid varje stopp ...jag börjar bli van vid att känna av när jag behöver "tanka". 

Efter lite vila skulle kylskåpet fyllas och tjejerna få deras stimulans och båda delar fixades. Efter en lång natts sömn skulle vi träffa en mycket kär vän som planerat en utflykt....VILKEN överraskning det blev även för henne 🤣🤣 vi blev som den skäggiga kvinnan på cirkus förr i tiden fast denna gången var det hundarna som var skäggiga (hoppas jag 😉😉🤣) ...strandbesöket blev ett besök som jag sällan ska glömma....det var ett strandnära ställe men lååång ifrån ett besök som vi är vana vid ....vi hamnade i en turistfälla ....meeen såååå kul vi hade utan att vara beredda!!!
Fortsättning följer ...
Trevlig helg!! 
Kram från äventyrarna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...