Translate

lördag 23 april 2022

Älskade valpar 🥰

De äter, sover, kissar, bajsar och har nu börjat leka.YESS now the fun is beginning 🤟🤟 det ska bli helt UNDERBART att följa hela gänget som växer och frodas!! Donna, Troja och Moa står redo att hjälpa till med leken!! Moa som bara är 10 månader verkar ha ärft hennes mamma och mormors fantastiska modersinstinkter. Det är en fröjd att se hennes uppmärksamhet på de små och hennes utvisade respekt och förståelse för att det är Sagas valpar. Saga är säkerheten personifierad och är totalt avslappnad när de andra pussar och tvättar de små. Jag är VERKLIGEN stolt över harmonin i vår flock ❤
Jag spenderar mycket tid med de små, kan inte titta mig mätt på dem och redan nu 3,5 veckor gamla utvisar de lite personlighet. 

Imorgon utvidar jag deras utrymme....nu är de 100% trygga i deras "nya" miljö och det är dags att skapa utrymme för mera lek. Men de ligger på varandra jämt 
När de inte matas av världens bästa Saga ❤ 

Ha en skön lördagskväll! Själv ska jag lägga mig tidigt för att samla kraf. Imorgon står kloklippning på programmet, valphage pyssel och lite fix med uteplatsen och naturligtvis massor av tid i valphagen med de små ❤ som jag njuter 😊

Kram kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Nästa utmaning agilitytävling och uppvisning

Vilka härliga hundar vi har ❤️❤️❤️❤️❤️ fast denna gången var det endast Moa och Donna som tävlade. Troja har gått i pension, Sag...