Translate

tisdag 5 oktober 2021

Vilken helg

Tur att man älskar mina hundar och mitt fritidsintresse 😉 
Kurs med Moa med massor av miljöträning som hon klarade med bravur men som också visade vad vi ska träna på. kurs för egen del där jag lärde mig en massa och sedan iväg norrut för att gå på utställning söndag.... som sagt det gäller att älska det man gör 😉

Utställningen gick över alla förväntningar 4 By Frosthundar deltog och alla blev nr 1 i deras klasser och lilla Moa plockade dessutom en 1a placering i best in show. Vilken liten pärla hon är. Morbror Aris blev svensk champion och blev bästa hane.... 
Det kändes nästan som att jag kunde flyga hem  ...men en allvarlig dödsolyck vid Markaryd satte tvärstopp i trafiken och det kryllade med poliser och utryckningsfordon. Men långt om länge och väldigt försenad ankom vi hem till Sjöbo. 
Här ser ni lilla Moa med hennes nya "slips" ❤ 

Kl 0200 släkte jag lampan och somnade med ett leende på läpparna 😊 en intensiv och härlig helg var över! 

Hoppas ni också har haft en trevlig helg! Tack alla goa By Frostisar för en härlig söndag med många skratt och en del glädjetårar 🥰 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

2024 första vårmånad

Mars 2024 de 5 glada tjejerna njuter av att ljuset kommit tillbaka och vissa dagar har vi kunnat sitta i trädgården och fikat.  ...