Translate

söndag 27 juni 2021

4 veckor plus, midsommar och kennelkonsulent

VIIPPPPSSSS och nu är de små 4 veckor plus 🙈🙈 det er full rulle och de utvecklas i rask takt. 

Vi har haft besök av kandidater till valparna och kennelkonsulenten tittade spontant förbi där jag granskades och allt var I bästa ordning. Jag är tacksam för att få dessa besök då de är en hjälp för oss uppfödare och till skillnad för andra ikke SKK uppfödare är det en trygghet för mina valpköpare. 

De vuxna hundarna, valparna och jag fick ett jättefint betyg och det känns skönt!! 
De små har nu intagit trädgården, köket och deras fina paviljong. De njuter av att få vara ute och busar och leker. Donna matar på vid behov och de andra hundarna är redo för bus och lek. Saga är verkligen på hugget och vill hjälpa till 🤣🤣❤
Men de sover mest. Avmaskade för första gången och har börjat äta annat gott men mammas mjölk är fortfarande attraktivast.

Morgondagen blir en lugn dag vi behöver alla dagar där vi bara tar det lugnt. 

Midsommar firades i lugn och ro. Birgit och Bibbi var här och vi åt gott och hade det riktigt trevligt. 
Mysigt att ta en tupplur utomhus 🥰

Ha en härlig vecka hoppas att jag får tid att uppdatera lite oftare - kul att så många läser mina inlägg....tack ska ni ha 🥰 

Kram på er!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...