Translate

måndag 31 maj 2021

Röjer och röjer!!

Dagen igår skulle jag fixa lite i trädgården....och jag ska lova att det blev till MEGA fixat ....buskar klipptes, rotskott drogs upp 600 st ca 😉🤐 träd fälldes ogräs rensades...kände mig supernöjd. Det blev en runda till tippen också. SÅ SKÖNT!! 
Och fåren fick lite färg ....nu kan man få ögonkontakt igen 😉😉🤣😍

Donna fixar allt med valparna. Hon är en klippa, väldigt omsorgsfull och trygg i hennes roll som mamma. 

De växer så att det knakar men är fortsatt jämna i storleken. Små små tecken på personlighet glimtar till lite ibland. Jag kan sitta i timmar och studera dem - men det är VÄLDIGT tidigt!! 


I helgen har 6 schappar från kenneln tävlat i Danmark och det gick så himla fint. Jätteroligt och jobbigt att sitta hemma och vänta in resultaten....men de gjorde allt på bästa sätt 🥰 STORT GRATTIS till era framgångar på utställning, i rallylydnad och till avelsbedömning. 

Finaste Jamie lyckades kamme hem bästa hanvalp och sedan Best in show valp....GRATTIS jag kunde knappt få ner händerna när jag läste hans kritik. 

Nu är det natt - ny dag imorgon - natti natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...