Translate

onsdag 26 maj 2021

Nu är vi redo 😊

Allt är nu på plats och vi väntar på det Donna har i magen. Hon är reelt tjock men det betyder inte nödvändigtvis många valpar och jag hoppas på en lagom kull för hennes skull. 
Vi har löpande kontakt med Bodhis (pappan till kullen) ägare/uppfödare som önskar att följa den kommer händelse.8

NU helst igår skulle jag vilja ha "tillbaka" min älskade Donna ❤ och ha förlossningen överstökat - men de kommer när de kommer 😊 

Donna mår bra men vi tar det väldigt lugnt just nu. Birgit var snäll som vaktade Donna en stund och Saga, Troja, Samantha, Bibbi och jag fick gå en härlig runda vid Vombsjön 
 Valprummet står redo, valppaviljongen är på plats, gräset är klippt och kylskåpet är fylld - nu väntar vi och hoppas 🤞🤞

Kram på er - lovar att uppdatera när jag kan och har tid 😉🥰 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...