Translate

måndag 2 november 2020

valparna växer så det knakar

Lugna dagar! 

Sitter vid valplådan och tittar på de små och de växer nästan i takt med att jag blinkar 😉 så känns det iallafall. 

Saga pysslar och fixar med de små. Hon har bra rutin på allt nu och tar väldigt fint hand om sina små. Det är en glädje att se att allt faller henne helt naturligt utan minsta stress. 

Och som synes så avspeglar det sig i valparna 🥰. 

Sitter och njuter av att höra ljuden från valplådan. De sörplar och smaskar och det kommer små mysiga ljud från de små när de mätta kastar sig på rygg för att somna. 

Snart har de varit med oss 1 vecka och jag längtar tills de öppnar ögonen och får den där kontakten. Men jag får tåla mig ett tag till. 

Hoppas ni har det fint. Här stormar det och är 16 grader varmt - det känns lite märkligt såhär i början av november. 
Håll i hatten och ha en fin kväll 

Kram från valplådan

Ps: nu ska jag börja skriva lite på kennelnamnen, som vanligt ska det bli något som passar just denna kullen hmmmm!! 🧐

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Ute med husbilen

Vi börjar lära känna vår husbil. Det är lite som båtlivet som jag levde som barn. Hundarna är jättenöjda, anpassar sig utmärkt o...