Translate

onsdag 21 oktober 2020

Äntligen SEMESTER!

Semester är för återhämtning....och då fyller jag semesterdagarna med det som jag rankar HÖGT! 

Får ofta frågan hur orkar du?? Du far och snor överallt!! Men jag känner det inte så. Jobb är jobb och fritid är fritid ävenfast det ibland (ganska ofta) betyder en viss del jobbet som inredare även fast jag är ledig! 

Men allt handlar om planering och struktur,
samt att ha ett nätverk/familj/vänner som gör allt möjligt. 

Men nu ska jag luta mig tillbaka och bara njuta efter en låååång vår, sommar och höst fylld med massor av jobb. Kroppen och själen säger att nu är det tid att fylla på reserverna med den andra delen av mig, nämligen att vara uppfödare på heltid.

Saga mår toppen och de sista dagarna innan förlossningen ska vi bara njuta och förbereda oss på det som komma ska. 

Valparna känns starkare, de sparkar i magen och vi sitter i soffan och bara njuter. Saga är en cool brud och tar allt med sinnesro trots att gänget "sprakar boll" eller "springer" rundor på insidan. 

Nu ska vi njuta och bara slappa innan valparna kommer och jag hoppas att förlossningen förlöber på ett bra sätt för Saga. Längtar tills att få "tillbaka" min busunge Saga ❤ just nu är hon en bråkdel av det tjejen jag älskar och samtidigt så MYCKET mer ....det är så svårt att förklara! 

Ha en underbar kväll...och njut fast regnar. Imorgon ska det bli storm!! Men det kommer inte att hindra oss i att njuta av dagen, jag lovar 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...