Translate

tisdag 30 juni 2020

Lite nytt om vad vi hittar på!

Hej igen!

Det är ett tag sedan som jag bloggade. Men jag har försökt jobba med det jag vill visa er och nu känns det som att bloggen nästan är som jag vill ha den.

Vi är på väg in i en spännande tid trots att världen är upp och ner på grund av coronaviruset. Jag väljer att försöka leva som jag brukar, men tyvärr är det svårt att helt koppla bort den hemska tiden vi alla går igenom. Dagliga rapporter som sällan ger oss någon positiv syn på det livet vi lever, gör att jag känner att vi får vara fortsatt optimistiska och positiva och se allt med nya ögon, samt leva livet och TA HÄNSYN till varandra. Nu för tiden är vi mera beroende av varandra än någonsin, om vi ska klara oss igenom denna pandemin och de som vi säkert framöver får förhålla oss till.

Min förhoppning är att vi alla blir klokare och mera rädda om varandra i framtiden!

Nog om tråkigheter - här på kenneln är vi på väg in i en spännande tid. Denna vecka får vi fint besök av Olssons familj. De har valt att ha lite semester här i Skåne. Gissa om jag blev glad?  Olsson är en son efter Troja och Chapman - han är ett riktigt litet krutpaket som det ska bli superkul att få träffa igen tillsammans med hans härliga familj.

Får kanske hålla undan Saga - vi får se, men inom det närmsta ska hon träffa hennes första drömkille SOM JAG LÄNGTAR till att återigen få valpar i huset - håll tummarna!! Planerna för den kommande kullen har pågått länge nu - och de senaste veckorna föll allt på plats - pojkens ögon blev kontrollerat och allt var helt i sin ordning - snart så kan jag avslöja vem han är!! Jag lovar er jag spricker snart 😂😂

Här kommer lite bilder från vårt midsommarfirande. I år var vi i skogarna runt Agusa tillsammans med våra vänner Anders, Anna, Dennis, Elton och lilla Deco - det var supermysigt att ha lite hemester 30 minuters bilfärd från vårt hem. 

Ha en härlig vecka kramiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Besök

Årets första stora utmaning

Då var vi igång! Här ser ni pojkarna Aramis och Niki som klarade utmaningen perfekt. De är precis fyllda 9 månader m...